Proximus Pay&Go+ Prepaid kaart

Proximus logo kleur
Tarief

10€

Webpromotie

5€

Deze promotie is enkel online verkrijgbaar (U betaalt niets online)

Herlaadbeurt van 10€

10€ krediet 
Tot 33 minuten bellen of 83 sms’en

+ Gratis bonus :
10 min bellen
500 SMS’en
500 MB data

Herlaadbeurt van 15€

15€ krediet 
Tot 50 minuten bellen of 125 sms’en

+ Gratis bonus :
20 min bellen
Onbeperkt SMS’en
3 GB data

Herlaadbeurt van 25€

25€ krediet 
Tot 83 minuten bellen of 208 sms’en

+ Gratis bonus :
50 min bellen
Onbeperkt SMS’en
5 GB data

De gratis bonus is 31 dagen geldig

Zet je belkrediet om in extra data

3 GB data extra in ruil voor 12€ belkrediet

Sterke en Zwakke punten van Proximus Pay&Go+ Prepaid kaart

Sterke punten van Proximus Pay&Go+ Prepaid Kaart

Bereik overal in België

Klantendienst: zeer snel

Zwakke punten van Proximus Pay&Go+ Prepaid Kaart

De prijs: goedkoper bij concurrentie

Je moet zelf altijd herladen

Wat kan ik doen met 6 GB internet?

Wat kan ik doen met 10 GB internet

Nationale en internationale tarieven buiten je Mobilus S bundel

  • Proximus Pay&Go+ Prepaid in België & EU
  • Proximus Pay&Go+ Prepaid buiten de EU
  • Bellen naar vast of mobiel: 0,30€/min
  • Surfen aan: 0.50€/MB
  • SMS’en: 0,12€/mms

FAQ

Veel gestelde vragen over Proximus Pay&Go+ Prepaid Simkaart

Ben je een nieuwe klant bij Proximus? Je Belgische eID of itsme-account wordt gevraagd om je identiteit te verifiëren en je simkaart online te bestellen.

Ben je al klant bij Proximus? Je wordt gevraagd om in te loggen met je Proximus account. Bestel je een smartphone of gsm samen met een abonnement? Dan moet je ook je Belgisch rijksregisternummer ingeven.

Heb je geen Belgische eID? Bezoek één van de Proximus shops om je bestelling af te ronden.

Zeker!, Proximus draagt jouw gsm-nummer gratis over!

Nadat je je huidige gsm-operator hebt aangegeven bij je bestelling, nemen ze contact op met je operator voor de gratis nummer transfer.

Heb je al een abonnement bij Proximus, dan behoud je uiteraard je nummer.

Kies je Proximus Pay&Go+ Prepaid Simkaart
Het enige wat je bij de hand moet houden bij je bestelling zijn je klant- en simkaartnummer bij je huidige gsm-operator. Heb je een prepaid abonnement, dan is je simkaartnummer nodig.

Proximus zorgt voor alles
Zodra de online bestelling is afgerond, nemen we contact op met je huidige operator om je contract op te zeggen en zetten we je nummer over naar Proximus. We zorgen ervoor dat je gsm-nummer hetzelfde blijft. Dit duurt maximaal 3 werkdagen. In de tussentijd ontvang je je Proximus-prepaid simkaart.

Geniet van je Proximus Mobilus S abonnement
Van zodra alles in orde is, krijg je een sms’je dat je abonnement geactiveerd is. Wanneer je geen bereik meer krijgt van je huidige gsm-operator, kan je je simkaart vervangen en na maximaal 30 minuten kan je beginnen met bellen, surfen, sms’en… zoals gewoonlijk.

Heb je al een Proximus gsm-abonnement? Dan moet je geen nieuwe simkaart bestellen. Binnen een paar uur krijg je een sms en dan is je simkaart klaar voor gebruik!

Heb je nog geen Proximus Pay&Go+ Prepaid Simkaart? Je ontvangt je nieuwe simkaart per post. Deze is direct actief en klaar voor gebruik. Het enige wat je hoeft te doen is de simkaart in je telefoon te plaatsen en verbinding maken.

No worries, je kan je Proximus Pay&Go+ Prepaid Simkaart gemakkelijk veranderen via MyProximus. Geen voorwaarden  of kleine lettertjes, je mag op elk moment Gratis van prepaid simkaart veranderen.

Ben je toch niet tevreden? Je kan je Proximus simkaart op elk moment gratis annuleren.